Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Saturday, November 22, 2014

Dua Tahun Menjadi Penulis Blog

Semalam genaplah 2 tahun cik akak menjadi penulis blog.
Pencapaian cik akak biasa sahaja.
Maklumlah blog personal.
Tulis apa saja yang kita mahu...
Yang penting jangan lupa diri....

Blogger seharusnya saling membantu...
Apa yang ditulis oleh individu...
Jangan sekali di perlekehkan....
Biasa....setiap individu....ada cara tersendiri...
Mereka menulis dengan cara mereka tersendiri...

Tak perlu cari indentiti mereka bila anda berjaya...
Sebab anda juga bermula dari angka sifar....
Mungkin anda ada gaya penulisan tersendiri....
Bergitu juga mereka......

Tak perlu nak tunjuk hebat....
Cik akak paling tak suka org macam tu....

Tak nak baca..pergi jauh2..tak perlu nak kutuk orang lain...
Mungkin gaya penulisan hebat....
Mungkin anda hebat mengulas....
Tapi tu semua mungkin...dan kemungkinan itu pasti memberi anda dua jalan...berjaya atau sebaliknya.....

Apa lagi.....usah dibanggakan diri....
Usah sibuk jaga tepi kain orang...
Jaga diri sendiri...hiasai peribadi....

Siapa pun kamu...cik akak semua hormat....
Tak kira yang berjaya....mahupun sebaliknya...

Sebab bagi cik akak...kita semua sama....
Tak payah nak tunjuk korang hebat...

Pesanan cik akak.....biar bagaimana pun penulisan kita...tak perlu malu...
Sebab kita mampu menulis..berkongsi cerita...berkongsi ilmu...
Biarpun hanya blog personal....cik akak tabik semua kat korang...

Bagi minah dah pakwe yang hebat mengulas...mari komen sini...
Meh tunjuk kehebatan korang....aku kah hebat..engkau kah hebat...
Jangan lupa...kita dijadikan dengan kelemahan dan kelebihan....
Sebab itu yang membuatkan kita istimewa..

Ok jangan pandang cik akak sebelah mata.....hoho

12 comments:

  1. assalamualaikum akak.
    tahniah dah 2 tahun bertapak di dunia blog.
    adik sentiasa menyokong akak.
    adik hujung bulan disember genaplah 2 tahun blog adik.

    ReplyDelete
  2. hai cik akak..
    ye, setiap orang lain gaya penulisannya, apapun dah 2 tahun kak ye bergelar blogger.. tahniah

    Mama Niza

    ReplyDelete
  3. selamat ulangtahun blog purple cik akak.. :)

    ReplyDelete
  4. Agak lma kan juga cik akak, tahniah cik akak masih aktif d blog

    ReplyDelete
  5. Hi, cik akak..bagusnya..tahniah msh lg aktif di blog..ye setuju, stp org da gaya penulisan tersendiri

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah tahniah... setuju dgn pandangan cik akak. Semoga terus sukses & semoga silaturrahim kemesraan yg terjalin bersama semua sentiasa beroleh keberkatan Allah... aamiin.

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah...tahniah..all the best dan semoga terus success...

    ReplyDelete
  8. Kathy pndang sis 4 belah mata. Hehehehhe.

    ReplyDelete
  9. Tahniah dan semoga terus maju jaya...cik akak mewarnai dunia blogging :)

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN