Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Sunday, November 9, 2014

Ambik Bahagian Tengah Tengah Je!!

♥ Assalamualaikum ♥


Setahun setengah menjadi penulis blog...
Cik akak biasa menulis entri di bahagian tengah-tengah..
Dari tepi....jarang sekali...biasa tengok blogger hebat menulis dari sudut tepi....korang perasan tak...cik akak sorang je ke yang tulis entri bahagian tengah-tengah...hihi..

Entah kenapa cik akak pun tak tahu..yang cik akak tahu...bila tulis dari sudut tepi macam tak comel je...jadi cik akak ambil pendekatan mudah...tulis entri dari bahagian tengah....melampau betul kan....

Bila menulis pada bahagian tengah, cik akak tengok macam lawa je entri cik akak..haha,..orang pandang ke entri lawa...tapi tak de isi...mampus..haha...

Tak pe...cik akak belajar satu persatu ok....tahun depan belajar teknik seo pula...
Sambil-sambil tu belajar menulis dari sudut tepi..haha...


7 comments:

  1. Mksd cik akak entri d centre ke hihi, lya pun cma gak klau centr nmpk cntik hhaha

    ReplyDelete
  2. center pon ok gak...dah ok pon blog cik akak nie...

    btw, suka sgt dgn drama tu...memg x penah miss...agak² xleh nak tgk, awal² lg akak dah rekod...sbb skang nie jam 8 mlm memg dah hanyut dahhh....penat sgt dok bawak perot nie..hehehe..

    ReplyDelete
  3. tengok cerita ni pun kat tengah-tengah jalan.. tapi kekadang tengok kekadang tak.. huhu

    ReplyDelete
  4. Saya pun dah terfollow cite nie ... Saya pun suka tulis di tengah ...

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN