Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Sunday, October 12, 2014

Siapa Sebenarnya Hairol Mokthar?

♥ Assalamualaikum ♥
Tertiba je cik akak rajin nak semak keyword yang masuk nuffnang cik akak..
Ada satu keyword yang menjadi tanda tanya cik akak....

"HAIROL MOKHTAR DAN KELUARGA"

Cepat-cepat je google...alahai Pemain Bola Sepak Rupanya..hihi...
Tu pasal.....tengok bola...tapi asyik ingat nazmi faiz je...hahaha...yang lain-lain cik akak tak minat......mamat comel lagi kecik nie lah paling cik akak minat....hoho....

Mula-mula ingatkan model atau pelakon mana kan...hihi...ke situ pula cik akak kan....
Biasalah cik akak tak kenal...belasah je lah..

"INDENTITI MOHD HAIROL MOKTHAR"

Kini terjawab sudah...siapa dia..hahaha

7 comments:

  1. Huhuhuhu tak kenal jugak kita ..Pemain bola rupanyerr

    ReplyDelete
  2. Huhuhuhu tak kenal jugak kita ..Pemain bola rupanyerr

    ReplyDelete
  3. Samalah...saya pun tak kenal siapa dia...huhuhh..

    ReplyDelete
  4. Sama dengan Diana...tak kenal juga...hehe,tapi sekarang dah kenal pun...

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN