Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Friday, October 17, 2014

Memang Tak Boleh Jadi Nie

♥ Assalamualaikum 


Memang mustahil dan ajaib kalau cik akak pilih warna lain..hihi..
semua serba tak kena kalau lagu tu...
Asalnya jumpa je warna fabret..hahaha..
tak sempat lagi tak testing..terus je bayar kat kuanter....

Alahai...apa sudah jadi...dengan pewangi bilik pun mahu ungu nya...
Tak pe...yang penting kepuasan hati..hahaha..

cik akak memilih warna ungu...yes....lavender with vanila....so sweet..

sebelum tidur....kena sembur dulu spray pewangi nie....biar si nyamuk pening lalat dibuatnya..hihi




15 comments:

  1. Kita berdua sama lah cik akak. Peminat tegar warna ungu. Sr pun sama macam cik akak sampaikan pewangi pun nak warna ungu jugak. Minat punya pasal. Hehe

    ReplyDelete
  2. Amboi suka sangat cik akak, sampai tak testing pun.. terus bayar je. haha

    ReplyDelete
  3. Salam singgah pagi Cik Akak...siapa tak tau warna kegemaran Cik Akak ni...hehe...

    ReplyDelete
  4. Hihihh...pantang jumpa ye Cik Akak :)

    ReplyDelete
  5. Lavender memang wangi ... Warna nyer pun cantik ..

    ReplyDelete
  6. Lavender vanila sedap je bau nya tu..

    ReplyDelete
  7. wahh lavendar... wangi nie.. tapi jangan lavenda mummy..

    ReplyDelete
  8. Wahh.. klu nasib baik boleh mimpi jln2 kat taman bunga waktu tido tu nanti.. :)

    ReplyDelete
  9. hehe...samalah kita cik akak...purple forever..hihi :)

    ReplyDelete
  10. Serba ungu smua nak unggu hihihi

    ReplyDelete
  11. Sy xblh tahan dgn wangian.. Pening.. Hihi

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN