Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Sunday, October 12, 2014

Kenali Tanda-Tanda Pasangan Anda Curang

♥ Assalamualaikum ♥

Gambar google...pinjam sekejap ok..

CURANG memang perkara yang amat menakutkan... 

Tapi tidak dinafikan kebarangkalian individu yang curang pasti ada sebab tertentu....
Antara..tidak suka dikongkong dan rimas dengan tingkah laku pasangan....

Melalui pengalaman cik akak...cik akak kongsikan berapa cara dan tips untuk mengenali pasangan kita curang...
Amboi..cik akak ada pengalaman..chewah..hihi...
InsyaAllah....pastinya dapat menolong korang dan bersedia dengan apa pun yang berlaku....

Sebelum tu, antara fakta yang paling kukuh sebab kecurangan ialah kurang sikap tanggungjawab dan kurang kepercayaan serta tidak setia pada pasangan.....

Kenali tanda-tanda lelaki curang...

  1. Bila kita mesej pastinya dia tidak membalas mesej kita...sedangkan sebelum ini, tidak sampai sesaat...si dia pasti akan membalas mesej kita...
  2. Biasanya si dia akan membalas dengan huruf K sahaja....berhati-hati bila pasangan anda bersikap sedemikian.....sebab cik akak pernah mengalaminya berkali-kali sehingga akhirnya kita putus hubungan....Huruf K ini umpama badi dalam perhubungan.....
  3. Bila kita call..dia jawab acuh tak acuh..yang paling parah..bila dia tak angkat call....
  4. Si dia sentiasa mengelak bila di ajak bertemu....elok2 ye....dia mungkin ada pasangan lain...
  5. Si dia sibuk melayan handphone..sedangkan waktu itu dia bersama anda.....harus diperhatikan perubahan tersebut...
  6. Si dia jarang menghubungi anda......kata sibuk dengan urusan kerja....tapi hakikatnya tengah layan awek lain....
Cukuplah 6 tu.....nak tambah...pergi kaji sendiri..hihi


4 comments:

  1. Tu lah nak buat macam mana yer bila orang dah curang dengan kita.. Yang pasti kita tak tahu.. Tapi Allah Maha Mengetahui.. Kalau dia buat macam tu.. Nanti pasti ada balasan untuk dia..Allah SWT Maha Adil.. Yang penting kita redha.. Nak marah pun tak guna.. Lagi sakit hati.. Melainkan berdoa saja lah..Allah SWT Maha Mendengar

    ReplyDelete
  2. Bila si dia curang maknanya dia bukanlah yang terbaik untuk kita...satu tak mahu kat kita, 10 lagi yang datang tau...

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN