Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Friday, October 24, 2014

Kalau Cik Akak Kawen ?

♥ Assalamualaikum ♥
Entri ini entri saja_saja dari cik akak....sekadar berkongsi rahsia dan merapu..haha..layan...
Kalau cik akak kawen.....
1. Blog cik akak akan tukar nama juga....dari dunia cik akak...pastinya akan bertukar kepada dunia puan akak.....nama yang unik..hahaha....
2. Kalau dah nama blog dah tukar....nama tuan blog pun wajib tukar juga...hihi..dari cik akak beralih kepada puan akak..haha nampak menarik je nama kan...
3. Dah kawen..mestilah aku citer pasal husben aku kat blog..haha...biasa org dah kawen cam tu kan..hihi...
4. Cik akak kan rajin berselfie....lepas nie..kena ajak husben selfie sama....tak mahu selfie....cik akak merajuk bawa diri...haha...
5. Perkara paling penting...lepas nie..mesti tiap hari cik akak kongsi resepi..haha...tak kan nak bagi husben makan telur goreng, telur rebus, telur masak merah, telur sambal dan telur kicap je...naik muak lak husben cik akak.. ..haha...
Ok cik akak akhiri entri ini dengan kata...jangan layan bila cik akak merapu..hihi

20 comments:

  1. haha ni kes tak saba nak kawen ke cane ni?
    semoga bertemu jodoh cecepat!

    ReplyDelete
  2. In shaa Allah. Kelak kmk doakan ktk kawen cepat2.

    ReplyDelete
  3. tak sbr nk tggu saat2 ni blaku hehe

    ReplyDelete
  4. aik, macam dah tak lama je lagi cik akak.. hehehe

    ReplyDelete
  5. wahhh jangan lupa kirim kan kad

    ReplyDelete
  6. dah nak berlangsung ke cik akak..hehe

    ReplyDelete
  7. apa-apa la cik akak..janji cik akak bahagia..hehe

    ReplyDelete
  8. ushhh. cepat temu jodoh cik akak.hehe

    ReplyDelete
  9. Klu cik akak kawen, saya pun turut bergembira.. :) :)

    ReplyDelete
  10. Cepat la kawin sis..blh hdg kn dia telur bangla...
    Hehehehe..

    ReplyDelete
  11. As salam cik akak, selamat menempuh dunia baru, welcome to the club:)
    Kakpb minta izin copy paste resipi labu diblog ye, terima kasih.

    ReplyDelete
  12. Mcm ada bunyi2 cik akak nak kawin ni..hhee amin

    ReplyDelete
  13. Mok kawen dah? Semoga bertemu jodoh cepat2 k.. hee

    ReplyDelete
  14. Macam dah tak lama lagi jer bunyinya...semoga cik akak cepat bertemu jodoh ya :)

    ReplyDelete
  15. Good idea.. Hihi..
    Tp yng xtahan nya tu nk mrjuk klau suami xnk selfie.. Hihi

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN