Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Monday, October 20, 2014

Gara-Gara CPUV Nuffnang Mandul Cik Akak Dapat 75 Sen Je!!

♥ Assalamualaikum ♥


Bila nuffnang mandul...
Ini je yang cik akak dapat...75 sen...
Rezeki untuk isnin..hahaha...


Ada 20 CPUV NUFFNANG on going...
Tapi mandul je banyak..hahaha...
Tak pe abaikan mereka....

14 comments:

  1. Hehehehe... CPUV banyak, tapi tak leh nak generate revenue pun... Kadang-kadang tu CPUVnya kejap sangat... sehari dua gitu... then terus credit...

    ReplyDelete
  2. @Izni Hafiz Abdul Rashid

    Itu memang taktik depa.....penuh target..ststus mesti kredit..hahaha

    ReplyDelete
  3. Assalammualaikum... naomie,

    Alhamdulillah ada gak earning yang melekat kat blog nie... Amin.

    mselim3

    ReplyDelete
  4. xtahulah nak cakap apa.. saya pun masih baru lagi dalam nuffnang ni..

    ReplyDelete
  5. Nuffnang pun ada yang mandul ek..hahaha

    ReplyDelete
  6. CPUV berderet tu...ada jugak dari takde kan..
    dah macam CPC pulak nilainye

    ReplyDelete
  7. Huhu..xtaw nak kata apa..baru nak aktif blog..baru taw nuffnang pun ada mandul..

    ReplyDelete
  8. Mndul pun mndul la kak.. Jnji ado.. Hihi

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN