Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Friday, October 10, 2014

Dapat Satu Sen Pun Tak Apa - CPUV Nuffnang

♥ Assalamualaikum ♥


Alhamdulillah...rezeki CPUV Nuffnang mencurah-curah banyak nie...
Berkat kita sabar...ini lah hasilnya....

Walaupun banyak.....tapi cik akak heran...kenapa boleh dapat sen-sen je..hahaha...
Tak pe...nanti nak tanya nuffnang lah.....ada dapat 0.02 sen..satu sen pun ada..haha..
tak pe biasa lah.....adat dunia kan....bersabar dan terima rezeki dengan tangan terbuka...Alhamdullillah sekian lama setia dengan nuffnang...dapat juga cik akak merasai duit hasil berblog...hihi...

Status kredit je semua CPUV...nak cash out lah..hahaha...


18 comments:

  1. kihkih,bagus nya akk ni,sen sen je pun x kisah eh.hehehe

    #JalanJalanKlikIklan

    ReplyDelete
  2. hahaha...sy lagi lah dpt bape sen je.

    ReplyDelete
  3. Samalah kita... SR pun dapat macam tu juga. Tapi takpelah. Hehe

    ReplyDelete
  4. Sama la kita kak.. xpelah dah itu je rezeki kita :)

    ReplyDelete
  5. Assalammualaikum... naomie,

    moga rezeki naomie sentiasa bertambah walaupun sedikit.. moga earning sentiasa ada utk blog nie ..

    mselim3

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah cik akak
    ada jugalah kan dari tak ada cam saya =)
    apapun semua tu rezeki =)

    ReplyDelete
  7. banyaknya tengah on going..tahniah cik akak

    ReplyDelete
  8. banyaknye sekali melekat..murah rezeki..syukurlah

    ReplyDelete
  9. tahniah cik kak.. skit pun duit jugak kan...

    ReplyDelete
  10. OKlah satu sen pun...rezeki jugak namanya tu Cik Akak...hihihh..

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN