Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Tuesday, October 14, 2014

Bukan Senang Nak Masuk Blog Cik Akak

♥ Assalamualaikum ♥
Alahai tajuk kemain lagi kan...macam lah blog dia tu femes sangat...
Saja je letak tajuk cam tu...biar banyak blogger sentap baca tajuk je..hahaha..
Tempoh bulanan ....asyik depa je yang lekat....mana link cik akak.....mana link rakan bloglist cik akak....hoho

Tak de juga...hampa.....cik akak tak femes..haha

Ambik kau...lekat juga satu link...bahagianya blogger tu kan....link cik akak tak lekat pula..sentap sekejap...merajuk pun ada..hihi

Link Bertuah : http://www.arzmoha.com/

Tengok-tengok baru hari ini melekat juga link blog sendiri..hahaha...hampa betol rasakan..hihi

Ada tiga link Bertuah : 

1. http://noryzoulkefle.blogspot.com/

2. http://ainimrashihah.blogspot.com/

3. http://mieadham86.blogspot.com/

Terima kasih sudi berkunjung untuk semua rakan blogger...tak melekat pun tak apa...yang penting kita tetap santai berblog....

9 comments:

  1. btl2..sy pn kalo yg 1st mesti google je...dh last2 bru nampak seketul dua ketul link blogger hehe

    ReplyDelete
  2. nama cik nor tak melekat ker cik akak?hihik

    ReplyDelete
  3. Beberapa bulan ni jadual berblogging saya mmg agak berterabur abis.. tp saya masih setia cik akak huhu.. :D

    ReplyDelete
  4. Link ku tak melekat juga ye? Hehe..

    ReplyDelete
  5. Apa yang penting, berblogging biar santai...barulah bahagia hidup :)

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN