Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Saturday, September 6, 2014

KECOH DI BLOG SERANGAN MALWARE


Kecoh di blog bila banyak banyak blog di makan virus malware nie...
Depa kata datangnya dari widget ping.busuk.

Dah basi dah berita nie....cik akak baru tahu..
Sebab baru nak buka blog..

Siang malam bz sangat...
Sebab adik sepupu kawen...

Orang lain kawen...hahaha..cik akak je sibuk melebih kan..

Adik sepupu kawen dengan orang negeri sembilan...
Blogger negeri sembilan ada tak..hihi..

Boleh-boleh lah jumpa cik akak bulan satu nanti..
Sebab ada majlis di negeri sembilan pula...

InsyaAllah....murah rezeki cik akak mai lah sana...


15 comments:

  1. asslmkm kak.. betul tu.. sekarang tgh serangan malware. sy pun kena semalam. bila buang widget tu alhmdulillah dah ok.. risau juga tak dapat nak berblog..

    akk, n.9 kat mana tu? saya duk kat gemas..

    singgah sambil buat tabungan.. :)

    ReplyDelete
  2. cik akak plak bila nak kahwinnya? hehehhe

    ReplyDelete
  3. Wah Cik Akak nak datang Negeri Sembilan yer. Pasal malware tu zumal pun kena tempias gak ^_^

    ReplyDelete
  4. nasib baik dah buang malware semalam..

    ReplyDelete
  5. ptt la lm xnmpk nao mei update..bz rupanya hehe

    ReplyDelete
  6. Tak perasan benda ni akan kena kat blog kita kan. Harap kengkawan je la bgtahu :)

    ReplyDelete
  7. Sy duk NS gk area seremban..knduri kat mana tu?

    ReplyDelete
  8. nasib baik tak kena kan?

    tak dapat la jumpa saya bukan orang nogori

    ReplyDelete
  9. Blog Diana pun kena juga serangan malaware ni...dah buang pingbusuk.org..harap tak ada lah dah dlm blog Diana...

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN