Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Sunday, August 24, 2014

RANKING ALEXA LAGI JADI ISU


Rasa segan lak nak tayang ranking alexa cik akak nie.
Sebab sejak dua menjak nie. Inilah hasil ranking alexa cik akak.
Nampak gayanya....makin membesar pula angkanya...
Jangan gelak ok....

Sebenarnya...cik akak malas dah nak fokus pada ranking alexa nie. Sebab makin kita mengejar..makin jauh pula fokusnya.
Bagus tak payah fikir semua tu..
Apa yang penting...kita menulis kerana minat.
Bukan inginkan sesuatu.,atau obseskan sesuatu.

Tulis je apa yang kita nak tulis...
Nak lukis pun boleh..
Ikut rentak hati korang je..

Belajar seo boleh..tapi jangan paksa diri..chewah ayat tu....
Boleh bagi ayam itek makan je lah kan...hihi..

- Jap cik akak nak promote drama yang cik akak minat.....obses gitu kata akak kathy rbain....blogger hani rahman pon kata...

Rindu awak 200%

Adakah drama adaptasi novel terbaru slot akasia akan datang masih bertakhta di hatiku....chewah



13 comments:

  1. Wah,, tahniah.... Kiera punya dah down teruk .... Dah takde ranking lak tu. uwarghhh! :(

    ReplyDelete
  2. Ena pun malas nak kejar alexa ni.. yang penting, bagaimana kita nak tarik pembaca untuk membaca blog kita setiap hari tanpa promote ke apa...

    ReplyDelete
  3. betul kak hehee :) happy berbloging sudah~

    ReplyDelete
  4. ok la tu akak...
    btol yg akak ckp...
    asalkan kita happy berblogging...

    ReplyDelete
  5. nad pun tak tengok sangat alexa, seo bagai..hehee...nad main tulis ape nad buat

    ReplyDelete
  6. Lya lgi jauh brbatu2,,lya x fikir smuanya tu lgi pun lya menulis hnya utk suka2 he hhee

    ReplyDelete
  7. ok lagi ni cik akak...dik an ni lagi lah huhu...

    ReplyDelete
  8. Za langsung tak tgk alexa ni..sebab taw memang jauh angkanya..hehe

    ReplyDelete
  9. betul. ranking kita di mata ALLAH yang kita kena fikirkan. ^^,

    psal dunia pun boleh fikir, tapi ingat mana yang penting dulu.

    ReplyDelete
  10. jangan stress fikir pasal ranking.. hihi

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN