Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Thursday, August 28, 2014

Pensil baru cik akak



Memori daun pisang....apa pula kaitan cik akak dengan daun pisang..hahaha..bukan ada apa-apa pun..cik akak saja je sebut...

Inilah pensil baru cik akak..
Entah berapa kali dah tukar..
Sebab hilang tanpa jejak...
Biasa kat mana pejabat pun ada situasi macam nie kan.

Pandai pakai...tapi tak reti nak pulangkan balik...
Letak nama pun tanpa segan silu juga nak ambil...

Tak pe cik akak sedekah kan je.....hihi...

Kalau pensil baru nie hilang lagi...
Kena bagi memo nie..hahaha...

Taip besar2 lepas tu tampal atas meja..hahaha....

Kalau buat macam baru dia orang reti kan..hihi..

9 comments:

  1. Hahaha, tau takpe. dah pinjam terus jadi hak milik kekal.. adeh

    ReplyDelete
  2. dulu masa sekolah pun sama ja..hilang jejak..

    ReplyDelete
  3. heheh.
    tringat waktu skolah.
    slalu jugak curi pensil member sebelah.
    hhihii.

    ReplyDelete
  4. Ahaha lawak lah...tulis nama besar2 akak...pastu letak curi dosa macam zaman kanak2 tu haha

    ReplyDelete
  5. Kat pejabt Diana pun mcm tu jgk keadaanY...slalu jer hilang pen dan pensil...nasib baik segalanya milik kompeni...jadi tk bazir duit untuk beli semula...hehe...

    ReplyDelete
  6. mcm sy dulu kt opis kalau pen hilang sebab bos ambik.. lepas guna lupa letak balik. pastu masuk poket..hehe

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN