Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Thursday, August 21, 2014

GUNA NAMA PENA FACEBOOK JE...BIAR BETUL


Terkejut juga bila dapat surat dengan nama sebegini..hahaha
Orang ofis semua tanya...siapa pula pemiliknya.
Hihi..
Cik akak senyap je...malas nak kata apa-apa.
Biarlah jadi tanda tanya......hahaha...

Tak sangka hanya dengan guna nama facebook farcel percuma dari pixy sampai sarawak juga akhirnya...
Lepas ni nak cuba guna pixy nie..mana tahu muka cik akak nie boleh terima produk lain selain safi.....




17 comments:

  1. haha...senang kot diorang guna nama tu cik akak..wah..nanti boleh la review skit pasal produk nie

    ReplyDelete
  2. hahaha.dh tu cmne nao mei dpt parcel tu??ke mmg jga mel?

    ReplyDelete
  3. haha...lawaklah cik akak ni...tapi guna nama fb pun sampai eh hehe...

    ReplyDelete
  4. Hehehee ok la tuu dah femes ..glemer jap cikk aka

    ReplyDelete
  5. nanti lepas pakai cik akak bagitahu tau kesannya..nak tahu jugak..

    ReplyDelete
  6. Kadang tu pakai nama FB je senang orang ingat kihkih

    ReplyDelete
  7. Ada2 je Cik akak hihi..lya pun ada dpt

    ReplyDelete
  8. Artis dapat surat...mestilah guna nama glamor...hehe

    ReplyDelete
  9. haha.. bole pula . saya x pernah guna pixy lg.

    ReplyDelete
  10. hahaa..amboii..hee
    miza pun dpt gak benda ni.. ^_^

    ReplyDelete
  11. Assalamualaikum Cik Akak..nama fb Cik Akak terkenal sangat tu..hehe..

    ReplyDelete
  12. Ada dpt juak. marek sampeeee ;D hehe

    ReplyDelete
  13. cik akak kan terkenal..hehe..nanti review eh pasal pixy tu.

    ReplyDelete
  14. salam. hehe sampai jugak ya biarpun guna nama fb :D Mesti tertanya+ kawan office..siapala pemiliknya

    ReplyDelete
  15. wah kelasss... guna nama glamer je :)

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN