-->

Tuesday, March 18, 2014

author photo



Cinta ini ibarat kita menulis sesuatu perkataan di atas pasir tepi pantai.....
Bukan main lagi kita melakar.....
Tapi sekali je ombak menghempas....
Lantaran terus hilang segala perkataannya.....

Macam nak kekalkan ayat tu....
kita kena usaha....
iktihar sebaik mungkin macam mana nak kekalkan ayat tu.....

Anda boleh membuat pilihan.....
samada memilih untuk mengekalkan atau tidak...
hanya anda yang memilih......

bila kita dah sayangkan sesorang...memang susah nak lupakan dengan apa yang berlaku......
kerana sayang tu ujian Allah...
Cinta pun ujian Allah....
Berpisah itu pun ujian Allah...

Dan jangan jadikan ujian rasa sayang dan cinta itu untuk kita mengalah.....
kenapa tak perbaiki kelemahan diri....
cari gali balik kesilapan yang pernah kita lakukan....
belajar untuk memahami pasangan....

Bila kita menerima cinta dan kasih sayang.....
Tapi kita perlu juga terima risikonya......
iaitu putus cinta.....

Mungkin kita inginkan sesuatu yang lebih dari dia...
Tapi......kalau dah bukan jodoh....

Bawalah hati dengan keimanan...
Bawalah hati dengan ketabahan...
Semaikan hati dengan nilai kesabaran....

CINTA AKU DATANG>>>>>>>
CINTA AKU PERGI>>>>>>>>
Tinggallah sayang...tinggallah pujaan hati....




This post have 0 komentar


EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post