Jawatan Kosong, Panduan Temuduga, Panduan Bisnes Online, Tips & Petua, Infomasi, Lifestyle, Drama Online,Novel, Isu Semasa, Isu Panas, Colabration & Review

Artikel Terkini

Thursday, August 10, 2017

Teknik Kuruskan Badan Dengan Cara Paling Ringkas Dan Menjimatkan Kos

♥ Assalamualaikum ♥
Teknik Kuruskan Badan Dengan Cara Paling Ringkas Dan Menjimatkan Kos : Ya! tiada yang tak inginkan kecantikan tubuh badan. Tengok orang sana kurus dan berpenampilan menarik. Terus terasa down. Maklumlah terkenangkan diri yang mengempal. 
Imej kredit google
Namun harus diingat tak semua yang kurus itu punyai kesihatan yang baik. Apa yang penting jaga kesihatan diri. Jangan abaikan cara hidup sihat dan pemakanan yang seimbang. Janganlah main ratah je makan. Tengok atas meja terhidang menu yang mengiurkan, terus tak dapat menahan nafsu makan.

Nak kurus perlukan teknik dan cara yang betul. Tak boleh main redah je. Karang lain pula jadinya. Konon nak cantik tapi kesihatan diabaikan.

Gunakan cara diet, sampaikan perut terpaksa diikat. Malahan kesihatan pun terpaksa diabaikan. Ini pastinya memudaratkan anda sendiri. 

Hari ini dan inilah peluang anda. Nak kurus...nak cantik perlu ada ilmu yang cukup mendalam. Di sini cik akak kongsi senaskhah ebook untuk santapan anda. Naskhah ini memperkenal teknik dan cara yang betul untuk diet seimbang anda.

Berminat boleh dapatkan »»Formula Kurus (Teknik Kuruskan Badan Dengan Cara Paling Ringkas dan Menjimatkan Kos).

Kemungkinan besar anda tidak mempercayai teknik kurus ini. Namun tak perlu risau, cik akak sertakan testimonial pengguna yang telah menggunakan formula tersebut. Boleh rujuk testimonial penguna di SINI

Selain itu juga, menariknya ebook ini kerana ianya ditulis melalui pengalaman penulis itu sendiri. Tak percaya ini kata beliau. 

Siapa Saya?

Hilang 30kg dalam masa 1 tahun.
Hi! Nama saya Nazrin Nasser, saya telah berjaya menghilangkan 25Kg berat badan saya dalam masa 5 Bulan.
Namun begitu, sebelum saya menjumpai "Formula Untuk Kurus", saya telah mengambil masa hampir 2 tahun untuk berusaha menguruskan berat badan saya!
Suatu ketika dulu, saya terlalu fokus kepada kaedah "diet" tidak makan atau tidak menentu waktu makan dalam sehari dan berakhir dengan makan terlalu banyak untuk beberapa hidangan seterusnya. Saya terlalu fokus kepada jogging 1 ke 2 jam semata-mata sehingga saya terlepas pandang teknik senaman lain yang dapat bakar lemak lebih cepat dan mudah.

Bagaimana saya selesaikan masalah ini dengan mudah?

Setelah saya menemui "Formula Kurus" yang sebenar, saya akan sentiasa makan ketika lapar dan berhenti sebelum kenyang (bersederhana dan disiplin waktu makan). Saya juga mengamalkan teknik high intensity cardio training & weight training dalam masa yang singkat. Ini adalah hasil yang saya dapat dengan mengamalkan teknik yang betul:
1) Turun 3 ke 5 kg sebulan konsisten (Jumlah penurunan 25kg 5 bulan)
2) Ukur lilit pinggang turun sebanyak 9 inci (48" ke 39")
3) Kadar penurunan lemak badan sebanyak 9% (38% ke 29%)
Kalau dulu orang kata susah mahu turun berat badan dan mesti ada ubat/supplement, tapi sebenarnya tidak. Supplemen adalah faktor mempercepatkan proses dan bukan semestinya berkesan. Ini apa yang anda boleh cuba:
1) Pemakanan seimbang (karbohidrat, protein, lemak, vitamin, mineral, fiber)
2) Senaman berkala (beberapa minit setiap sesi 3 ke 5 kali dalam seminggu)
Kesilapan ramai orang adalah mengambil supplement/ubat kurus/program pelangsingan yang mahal tanpa disertakan gaya hidup sihat(nutrisi & kecergasan).
Ini adalah rekod peribadi saya dalam mengamalkan pengambilan nutrisi dan kecergasan, penurunan berat lemak sahaja sebanyak 10kg (tanpa kurang berat otot dan air).
Walaupun hanya 10kg lemak tapi perbezaan "body shape" sangat ketara.

Semoga apa yang disampaikan melalui naskhah rahsia ini, dapat membantu anda kurus dengan teknik yang betul. Jangan abaikan kesihatan anda.

Inginkan formula kurus ini, dapatkan di SINI.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!