Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90
loading...

Tuesday, June 6, 2017

Tengah Tunggu Lampu Isyarat Hijau "Siap lagi Lelaki Dandankan Rambut Mereka"

♥ Assalamualaikum ♥

Tengah Tunggu Lampu Isyarat Hijau "Siap lagi Lelaki Dandankan Rambut Mereka" : Siapa yang pernah buat tabiat macam ni. Baik korang angkat tangan. Lelaki kata hidup kenalah simple. Hinggakan nak dandankan rambut letak minyak pun, mesti buat dalam kereta. Agaknya lah, tak sempat nak persiapkan diri sewaktu berada di rumah. Mereka ibaratkan kereta adalah rumah kedua mereka. Ada juga yang beranggapan, kereta itu isteri kedua mereka. Bertapa sayangnya mereka kepada kereta. haha...

Hasil carian imej untuk rambut lelaki
imej google

Terdetik hati cik akak ingin berkongsi apa yang cik akak lihat pagi tadi. Waktu tu cik akak bergerak untuk ke tempat kerja. Tapi memandangkan lampu isyarat masih merah. Mulalah cik akak cuci mata melihat gelagat orang ramai. Tapi lelaki yang dalam kereta kancil tu juga yang mampu mengoda cik akak. 

Aie..dia buat apa...haha...ala sapu minyak rambut dalam kereta. Lepas tu dandan bagai. Cik akak pun tertarik tertonton. Tak kan sampai macam tu sekali. Tak sempat bersiap di rumah. Boleh sambung deko rambut dalam kereta. haha...Cik akak apa lagi, tertontonlah sandiwara percuma di pagi hari.

Hidup memang simple tapi tak kan sampai macam tu sekali. Hebat kat mana-mana pun boleh. Kalau wanita suka bermakeup dalam kereta, maka lelaki pun apa kurangnya. Apa-apa pun, hidup perlu diteruskan..haha..lantak lah. Janji korang bahagia...haha..

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN