Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Thursday, June 8, 2017

Bantuan Khas Raya 2017 Dah Masuk Akaun

♥ Assalamualaikum ♥
Bantuan Khas Raya 2017 Dah Masuk Akaun : Laju bebena ko cik akak oii. Awal pagi dah semak akaun ke? Kena semak mana lah tau ada bonus raya dah status kredit dalam akaun cik akak. Akhirnya benda yang ditunggu-tunggu kini berakhir. Dapatlah makcik shopping baju raya.hihi..makseh kepada pihak berwajib yang bagi kami bonus rm500.
Bonus Raya Dah Masuk Akaun seronok kemain lagi cik akak kan. Ahh..biasalah bajet bulan posa ni cik akak terlebih bajet lak dah. Jadi beg duit pun kian menipis. Bila dah dapat bonus raya, kemain lagi seronok makcik korang ni. 

Dah dapat bonus korang plan nak beli apa lak. Cik akak macam-macam je nak beli. Bahan kek lagi satu pun lom terbeli. Dapat bajet lebih gini nak buat satu dua bijik kek. Hihi..amboi meriah. Duit bonus gunakan cara berhemah. Lagu tu juga yang dialert pihak berwajib.

Walaupun jumlah tu tak sebanyak mana, tapi membantu lah sikit untuk bajet kek makcik korang ni. Raya gini wajib buat kek..haha..makcik biasalah. 

Baju raya...baju raya....tunggu gaji kot beli sepasang. Cukup sepasang. Baju tahun lepas boleh guna pakai lagi. Jimat duit...dan tak membazir. Yang penting, beraya dengan family. Raya ni korang mai lah umah cik akak. Cik akak jemput korang. Dekat jauh...mai ja...haha..

Bantuan Khas Raya 2017 jangan lupa belanjakan cara berhemah.hahaha..

3 comments:

  1. tahniah cik akak! syu blom check acc lg hari ni..

    ReplyDelete
  2. Nanti puasa mai datang satu bus gi rumah hang.

    Huru hara jadinya..













    ReplyDelete
  3. yeah...tapi kena jimat sebab nak kena hadap 42 hari tanpa gaji

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN