Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Wednesday, May 24, 2017

Penjawat Awam Dapat Bonus Raya RM1000, Betul Ke!

♥ Assalamualaikum ♥
Penjawat Awam Dapat Bonus Raya RM1000, Betul Ke! : Kesahihan penjawatan awam bakal menerima bonus atau bantuan khas raya berjumlah RM1000 masih dalam perancangan cuepacs. Seperti yang kita sedia maklum, tiap-tiap tahun pasti ada bonus raya. Untunglah penjawat awam. Dapat bonus bila raya. 
“Saya akan berjumpa dengan pihak kerajaan untuk menyampaikan hasrat CUEPACS, namun kita masih belum memutuskan kadar bonus itu tetapi kita berharap jumlahnya kelak akan lebih baik berbanding tahun-tahun lalu atau sekurang-kurangnya RM1,000,” katanya.

Untunglah kalau dapat RM1000. Boleh tampung beli baju anak-anak kan. Musim raya ni macam-macam kena beli. Yang penting dahulukan keperluan anak-anak. Bonus Raya RM1000 memang bermimpi kalau betul-betul dapat kan. Dah lama tak merasa dapat bonus raya seribu. Dapat pun rm500. Syukur dapat bonus, kalau tak dapat juga. Kita redha je. 

Kalau ada bonus ni boleh lah cik akak shopping baju raya. Sepasang pun belum beli.haha..nampak gayanya tak beraya lah cik akak. Persiapan baju raya memang setiap tahun last minit je. Kalau beli awal, takut terguna pakai. Tak sempat nak tunggu raya. 

Kita tunggu je...mana lah tahu esok lusa afa berita baik untuk penjawat awam.

2 comments:

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN