Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90
loading...

Saturday, May 20, 2017

Pahang Lawan Kedah Final Piala FA 2017

♥ Assalamualaikum ♥
Pahang Lawan Kedah Final Piala FA 2017 : Tertiba je cik akak terlayan nonton bola. Habislah cik akak dah tertonton. Santai je depan tv. Tapi riuh gak sekali sekala bola mendekati tiang gol. Ni lah rasa penonton sebenar..hahaha
Imej google

Dah tertonton kena tonton sampai habis. Korang agak pasukan mana yang menang. Setakat ni kedah berada di tangga teratas..tahniah kedah. Cik akak support gak. Tapi cik akak sokong pahang..haha..

Pahang Lawan Kedah Final FA 2017 memang mendebarkan penonton. Setakat tonton bola je cik akak oii..hahah..semangat kemain kan. Ala kita sokong pahang nie. Awat tak masuk gol lagi ni. Asyik-asyik terkandas je kat tiang gol kan...hihi..

Keputusan Terkini Final FA 2017 Pahang masih berada di situasi tertekan. Berjaya ke tidak menambah gol. Go pahang go. Cik akak sokong korang. 

Minit 71 dah, sekejap lagi tamat lah perlawan Pahang lawan Kedah. Setakat nie mata kemenangan masih memihak kedah. Kedah 3 manakala pahang 1. Peluang pahang untuk menjadi johan amat tipis. Cuba lagi tahun hadapan ye. Menang kalah adat pertandingan. Cik akak sentiasa support korang..hihi..

Bila dilihat dari segi permainan masa kedua, memang pahang memanipulasi padang. Tapi pintu pertahanan pahang nampak goyah. Kedah memang calon juara nampak gayanya. 

Dah nak habis dah...Kompem kedah juara.Cik akak masuk tido dulu..huhu..Tahniah kedah.

Minit ke 76 - 77 Kedah menguasai padang. Maka bola pun asyik naik je. Bila naik, kompem gol. Sebab pertahanan pahang goyah. Tak dapat nak kejar dah mata membezakan mereka. Tinggal berapa minit sahaja lagi. Mampu ke tidak pahang mengejar. Tak pe naib juara pun ok dah. Tak rezeki korang juara. 

Minit 79 pahang menampakkan semangat balik..gol kedua. Alhamdulillah. Satu mata lagi, kejar lagi.....rezeki juara berada di depan mata. 

Lagi seronok kalau juara ditentukan oleh finalti..hahaha...seram sejuk menunggu sepakan finalti. 

Di saat-saat akhir kita tunggu keputusan seterusnya. Tinggal berapa minit sahaja lagi. Siapakah juaranya. Pahang atau kedah. Kedah masih mendahului dengan mata 3-2. 

1 comment:

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN