Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Thursday, April 27, 2017

Tips Memikat Si Dia Agar Jatuh Cinta

♥ Assalamualaikum ♥
Tips Memikat Si Dia Agar Jatuh Cinta : Amboi cik akak apa dah jadi. Tak ada yang terjadi. Cik akak sengaja kongsikan. Mana lah tahu boleh guna pakai. Sebab lelaki memang suka tengok perempuan cantik. Jadi yang tak berapa nak lawa korang jangan pula putus asa. Sebab Allah dah ciptakan manusia hidup berpasangan. Cepat atau lambat terserah pada janji Allah. 
Lelaki sukar dijangka. Kadangkala dia terlebih caring. Dan ada kalanya sebaliknya. Giler tak meroyan kalau jumpa lelaki begini. Nak buat macam mana kalau dah berjodoh. 

Bukan senang nak memikat lelaki ni. Tapi dengan berapa panduan dan tips pastinya membantu. Usaha si gadis harus dilipat gandakan. 

"Aku Jatuh Cinta Dan Sayang lah kat dia..tapi bagaimana aku nak mendampingi si dia”

Jangan kata tak segan. Tapi patut simpan je segan si gadis. Apa yang penting jalankan misi anda. Jangan terlalu over, sebab lelaki tak suka perempuan yang mengada2. 

Ikhlas pada si dia - nakkan si dia mestilah korang tunjukkan keikhlasan nak berkawan dengan dia. Biasa lelaki ni, kata tak nak. Tapi dalam hati..alamak berbunga-bunga indah.haha...

Seringkali bertanya kabar - tanyalah kabar si dia walaupun anda baru mengenali. Kat situ nampak kesungguhan anda. 

Tunjukkan caring anda - Lelaki memang menginginkan si gadis yang caring. Jiwa lelaki mudah tersentuh melihat si gadis yang berperwatakan begitu.

Tips-tips yang lain korang boleh intai dalam »Panduan Memikat Lelaki.




No comments:

Post a Comment

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN