Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Saturday, April 15, 2017

Rasa Nak Nangis Tengok Ranking Alexa

♥ Assalamualaikum ♥
Rasa Nak Nangis Tengok Ranking Alexa. Tahun ke 4 dalam dunia blogging. Cik akak tak ambik kisah dah ranking alexa ni. Bukan perasan femes tapi sejak dari tahun lepas. Kerja sekolah tak pernah habis. Hari-hari pun masih juga tak habis. Redha je dengan rezeki yang cik akak perolehi.
Kalau dulu, ranking alexa cik akak boleh capai ratusan je. Tapi sekarang, payah nak cakap. Hidup perlu diteruskan juga. Makin lama, blog makin sepi. Komentator pun dah tak ada...haha. jangan salahkan blogger lain. Sebab ia berpunca dari ketidakadaan masa cik akak.

Dulu bila dikenang. Sehari dapat terbitkan entri sampai 20 entri. Paling kurang begitu lah. Nah sekarang mampu memandang sepi je blog dunia cik akak. 

Bukan nak salahkan ketidakadaan masa dengan blog. Tapi itulah hakikatnya. Masa terhad. Malam tak boleh kata. Nak rehat je...

Pantau-pantau sekejap je. Naik entri...memang payah. Susah benar. Bukan pemalas tapi nak rehat. 

Bila melihat ranking alexa dulu dengan sekarang. Rasa nak menangis. Dulu blog mantop sekarang berkudis.haha..elok karang kudis blog ni bawak virus kepada blog lain. Ya ampun duluan ya..haha

4 comments:

  1. Go go cik akak...insyaAllah tak lama lagi :) saya kekal tak beranking hehe

    ReplyDelete
  2. kite pun dah 3 tahun tinggalkan blog. ranking jatuh menjunam2 haha. x pe boleh start semula kasi semangat hee

    ReplyDelete
  3. Jangan berputus asa.. Ujian untuk blog tu perkara biasa.

    Selepas ini tulis blog guna seo.. Tak update blog pun trafik pun tetap ada.. Kita belajar dgn blogger Ishak dan blogger Elih

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN