Jawatan Kosong, Panduan Temuduga, Panduan Bisnes Online, Tips & Petua, Infomasi, Lifestyle, Drama Online,Novel, Isu Semasa, Isu Panas, Colabration & Review

Artikel Terkini

Tuesday, April 18, 2017

Korang Layan Ke Gema Gegar Vaganza 2017

♥ Assalamualaikum ♥

Korang Layan Ke Gema Gegar Vaganza 2017. Program terbaru yang disiarkan di astro oasis dan tayangan serentak di astro maya HD. Dah dua minggu bersiaran penuh. Korang layan ke? Cik akak biasalah tenggelam timbul je nonton. Bukan tak minat nasyid. Cuma tak berkenan je dengan pengacara konsert...ahh...jangan lak kecam cik akak.


Lagu nasyid ni memang cik akak suka. Lebih lagi kalau kumpulan inteam dan rabani..hihi. tapi masalahnya. Depa tak bertanding pula dah.

Kat situlah fakta utama cik akak tak berapa nak melayan Gema Gegar Vaganza 2017. Minggu pertama dah ramai natizen yang tak berpuas hati dengan penyampaian konsert tersebut. Tu baru minggu pertama.

Yang kedua...pengacara...alamak achik lawak pula yang jadi hos. Dah..dah kenapa ni. Memang syak dah lari fakta. hihi...bukan nak kata hos tu tak sesuai. Tapi biarlah yang betul2 boleh menghoskan. Apa pun support Gema Gegar Vaganza. 

Berharap minggu ke 3 ni cik akak boleh lah layan penuh menonton. Hihi...korang pula, ada layan ke tidak.

1 comment:

  1. sy suka hijjaz dgn azmi bakar....fuh...depa mantop

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!