♥ Assalamualaikum ♥

Kali Terakhir Cashout Nuffnang. Dah lama cik akak tak berkongsi cerita pasal nuffnang cik akak. Bukan apa, sejak akhir ini. Nuffnang pun slow. Tak tahu kenapa. Mungkin tak mampu dah nak bayar blogger.haha...boleh pula macam tu kan.
Mungkin ini kali terakhir dapat merasa duit nuffnang. Sebab dah berbulan juga tak dapat cpuv nuffnang. Tak cpuv nuffnang maka pendapatan tak ada hasilnya juga.

Macam-macam boleh je kan. Tak pe nuffnang tak membantu. Kita cari iklan yang boleh menjana pendapatan pula. Hihi..

Sekarang ni banner nuffnang akak masih ada lagi kat blog. Nak buat sayang. Tunggu lagi manalah tau zaman kegemilangan nuffnang kembali lagi. 

Korang dapat tak cpuv nuffnang. Blog cik akak bulan April ni tak dapat lagi.

Post a Comment

  1. blogger semakin ramai hehehe rasanya memang betul Nuffnang dah x mampu bayar :)

    ReplyDelete
  2. kmk dari dolok sik maseh camya juak amount dalam ya hahaha!

    http://www.eecashyaa.com/

    ReplyDelete
  3. Betul la cik akak...nak turunkan iklan nuffnang sayang...tapi tulah...insyaAllah ada rezeki lain...

    ReplyDelete
  4. uii. lama dah tak dengar cerita pasal nuffnang ni. sebab dah lama sangat delete akaun nuffnang. hehehehe

    ReplyDelete
  5. Betul tu. Nampak sekarang nuffnang dah slow. Nak buang sayang. Bulan ni pun tak ada cpuv baru. Takpela adala tu nanti

    ReplyDelete
  6. syu pon dah lama x cashout nuffnang..apply adsense tp xdpt2 lg..

    ReplyDelete


Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

 
Top