♥ Assalamualaikum ♥

Income Nuffnang Sejak Januari Hingga Mac 2017 - Hanya RM63.12 sahaja


Apa sudah jadi, nuffnang makin lama makin slow. Nak dapat pendapatan bulanan belum capai lagi. Hampir semua blogger mengeluh dengan nuffnang. Bila cik akak semak pendapatan nuffnang cik akak. Hanya RM63.12 sahaja. Tunggu cpuv nuffnang status kredit baru cik akak cashout. Makin lama tunggu makin slow. Apa kata cashout je lah. Boleh gak beli kefci..haha

Sejak Januari hingga Mac lepas inilah sahaja tabungan nuffnang cik akak. Zaman kegemilangan nuffnang dah berakhir...haha...ahhh biar je banner tu kat situ. Ternak je mana tau dapat seringgit dua. Rezeki juga kan. 

3 bulan ini sahaja hasilnya. Biasa sebulan boleh dapat ratus ringgit. Ratus ringgit tak lepas apatah lagi puluh ringgit..hahaha...apa pun syukur dapat rezeki dari berblog.

Post a Comment

  1. Okaylah tu banyak juga kan. Saya yg baru buat blog tu ada berapa sen je hahaha.

    ReplyDelete
  2. Ok dah tu cik akak... Daripada takda...

    ReplyDelete
  3. masih ada hasil tue...
    JM menuai tak menjadi

    ReplyDelete


Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

 
Top