Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Thursday, April 13, 2017

Bisnes Air Balang Ramadhan Akan Datang

♥ Assalamualaikum ♥

Bisnes Air Balang Ramadhan Akan Datang / Bulan ramadhan tak lama lagi. Inilah peluang bagi peniaga-peniaga menjana pendapatan tambahan untuk musim perayaan akan datang. Memang nampak mudah, jual air balang ni. Namun tidaklah semudah yang korang sangka. Berniaga perlu ada teknik dan panduan tersendiri. 


Kalau musim puasa ni macam air nak kita rasai. Sebelum ni elok-elok je tak banyak karenah. Biasalah nafsu makan minum bulan puasa memang kena alert sikit. Takut nanti membazir pula.

Berbalik kepada peniaga yang inginkan kelainan. Korang kenalah rajin buat resepi tersendiri. Pastikan rasa tu yang memikat pelanggan datang balik untuk membeli air balang korang. Haa...di sini cik akak kongsikan teknik dan panduan untuk membantu korang menjadi peniaga air balang yang berjaya.

Sebelum memulakan satu perniagaan korang perlulah baca panduan ini. Cik akak kongsikan bagaimana peniaga ini berjaya menjana pendapatan sebanyak 7K sebulan dengan hanya menjual air balang. Biar betul...jual air balang je? Tak kan lah semudah itu. 

Ya bukan mudah. Nak seribu daya kan. Rezeki dah terbentang luas. Cuma korang je berani merebut peluang. Yang penting ikhlas pada nawaitu kita...

Kalau korang berminat dengan »Panduan Bisnes Air Balang . Bolehkan intai-intai untuk memiliki ebook ini. Ebook ini bukan hanya ebook tapi ilmu yang disampaikan oleh penulis ini insyaAllah boleh korang praktikalkan. 

Kalau ikut peredaran zaman sekarang, air cendol, bubur buang panas, air jagung dan abc memang pilihan pelanggan bila musim puasa. Tapi kenapa tak cari kelainan. Dengan jual air-air buah-buahan. Seperti jus oren ke...jus tembikai ke. Tak pun cincau susu. Macam-macam menu korang boleh buat. Pastinya rasa sedap. Tu peluang keemasan pelanggan pasti singgah balik...selamat berpuasa...

3 comments:

  1. diam tak diam dah nak masuk Ramadhan... :)

    ReplyDelete
  2. Memang bisnes air balang lah yang paling laku time bulan puasa, nak2 lagi cuaca sekarang mmg panas kan!
    Petua Pudarkan Parut Jerawat

    ReplyDelete
  3. bisness yang mudah dan senang buat duit

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN