Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90
loading...

Sunday, March 12, 2017

Tak Kenal Maka Tak Cinta

♥ Assalamualaikum ♥

Tak Kenal Maka Tak Cinta / Dari mana punai melayang, dari bendang mencari padi, Dari mana datang sayang, dari mata turun ke hati. Kan cik akak dah cakap tak kenal maka tak cinta. Bagaimana pula dengan cinta pandang pertama. Tak kenal lagi dah ada feeling cinta. Gawat lah lagu tu. Cinta bukan secara paksa...cinta hadir tanpa diduga. Cinta bertandang tanpa dijemput. Betapa hebatnya anugerah ini untuk kita.



Mungkin kebetulan kita jatuh cinta....

Jawapannya tidak. Sebab cinta hadir bukan kerana terpaksa. Cinta hadir dan datang dengan izin Allah. Alhamdulillah anda cukup beruntung kerana terpilih dalam sejuta insan.

Tak kenal maka tak cinta....

Tak kenal bukan bermakna tak boleh cinta. Contohnya cinta pandang pertama. Wow sekali pandang lalu cair beb. Nampak tak aura si dia memang memikat. 

Bagaimana mahu memikat...

Rasa nak gelak...rasa seram pun ada. Memikat senang, tapi menerima itu yang payah. Bukan salah teknik tapi kurang teknikal.. Inginkan sesuatu yang lebih menarik. Ebook Rahsia Memikat Lelaki membongkar seribu satu rahsia lelaki. 

Ebook ini mengetengahkan berapa konsep seperti di bawah. Antaranya...

7 Titik Kelemahan Lelaki
  • Se ego-ego dan sehebat-hebat lelaki. Mereka juga ada kelemahan. Ketahui kelemahan mereka.
  • Apa anda sebagai wanita perlu lakukan terhadap kelemahan lelaki ini.
  • Awas dengan kelemahan lelaki ini, kelak akan membuatkan hubungan menjadi buruk. Silap cara dan sikap, anda akan terjerumus terperangkap.
  • Kata-kata yang akan membuatkan lelaki terkedu dan mula hormat kepada anda, bukannya memperlekeh menghina.
  • Hadiah terbaik untuk diberikan kepada lelaki.
  • Wanita tidak perlu hipokrit, tapi perlu selalu membaiki diri sedikit demi sedikit. Bagaimanakah caranya untuk berbuat baik sehingga dianugerahi rasa sayang dan cinta dari lelaki?
Walaupun bukan mudah. Tapi usaha dan berjuanglah untuk meraih cinta orang yang korang sayang.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN