Jawatan Kosong, Panduan Temuduga, Panduan Bisnes Online, Tips & Petua, Infomasi, Lifestyle, Drama Online,Novel, Isu Semasa, Isu Panas, Colabration & Review

Artikel Terkini

Sunday, March 5, 2017

Sayur Yang Boleh Dimakan Ketika Berpantang...

♥ Assalamualaikum ♥

Sayur Yang Boleh Dimakan Ketika Berpantang...

Sibuk pula cik akak menggoogle sayur mayur malam buta ni kan. Kisah menggoogle ni sebab rumah cik akak ni ada orang tengah berpantang. Faham-faham je lah. Cik akak kan masih single, so bab-bab macam ni memang tak ada dalam kamus harian cik akak..haha..susah beb kalau tak reti pasal orang berpantang ni. Sebab depa tak boleh telan makan sebarang je. Makan kena kawal.

Bila dah jumpa info yang cik akak cari. Terkejut makcik eh..tak kan lah nak makan 7 jenis sayur ni je..haha....

Ubi kentang boleh buat sup...sedap gak..

Peria.....bla...bla...rasa adik bongsu tak makan.

Lobak putih - tak pernah beli pun..hanya biasa beli lobak merah je

Sawi - senang nak cari. Harga pun murah.

Bayam - adik suka makan. Esok boleh beli...masuk list

Lobak merah - lobak ni boleh masak campur brokoli..haha

Akhir sekali brokoli - waktu mengandung adik memang amalkan sayur ni.

Masuk list senang nak berbeli barang dapur. Kacang panjang tak boleh..sayur lain pun tak boleh. Hanya tujuh je sayur...

Nak tahu lebih lanjut pasal orang berpantang nie kenal lah intai-intai ebook Rahsia Anak Pintar Sebelum Tadika». Pelbagai panduan ibu hamil yang dikongsikan dalam ebook ini. Berminat intai je. Panduan untuk ibu muda yang baru hamil .

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!