♥ Assalamualaikum ♥

Daftar SSM Punca Gagal BR1M 2017...Ini Caranya Penyelesaiannya

Semalam ramai yang naik emosi gara-gara tak layak BR1M 2017. Ianya berpunca dari suami atau pasangan anda yang telah mendaftar SMM. Tak sangka tahun 2017 ni macam-macam cabaran dan dugaan untuk meraih duit BR1M. 

Abang pun kecoh sebab tak dapat BR1M. Bukan apa orang lain layak. Kenapa yang berpendapatan rendah tak dapat. Korang agaklah. Mana tak berbunyi. Terus cakap kat abang. Semak nama kat Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SMM). Mesti ada data yang belum dihapuskira..haha..

Hari ini...alhamdulillah urusan selesai. Sebab abg hanya tamatkan untuk rakan kongsi je. Korang yang ada masalah yang sama. Boleh rujuk SMM yang berhampiran. Dapatkan pengesahan pendapatan anda. 

Bila dah daftar secara automatik anda tidak layak. Walaupun pendapatan sebulan tidak cecah pun 4K. 

Bulan April dah boleh mohon rayuan balik...hihi.... 

Post a Comment

  1. Sy x da lgi daftr ssm, kat sabah ni agak leceh byk prosuder klau nak aply ssm huhu

    ReplyDelete


Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

 
Top