♥ Assalamualaikum ♥

Aku Tahu Ibu Tengah Masak Ayam Goreng/ cik akak ni kalau korang nak tahu memang peminat ayam goreng. Tapi tak lah makan tiap-tiap hari. Eh..eh...tercium bau ayam goreng. Dari kejauhan lagi dah tercium. Alamat binasalah diet cik akak.


Imej google

Ayam goreng ranggup memang kegilaan cik akak. Datang angin sepoi-sepoi silap hari bulan memang laju je langkah pergi kefci. Kemaruk dengan ayam goreng.

Ayam goreng ni pembuka selera cik akak...haha.

Pincang diet cik akak...tak boleh jadi. Berat dah naik mendadak. Terasa badan pun makin memberat. Memang selera benar cik akak sejak ibu ada di sibu. Masakan ibu memang rasa segala masakan. Selera sungguh. Sampaikan berat badan naik mendadak.

Orang takut gemuk. Kena jaga makan. Tak boleh bantai je...kang dah mendadak membesar..tak larat nak kerja.

Post a Comment

  1. Kenak ayam goreng nyaman oooo hahahahaha. Lagik2 mun nok rangup dahya makan time panas2 gik. Aduhhhhhh

    ReplyDelete


Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

 
Top