♥ Assalamualaikum ♥

Usop Mentor Milenia 2017 Menjadi Igauan Para Gadis

Semalam cik akak ada juga layan mentor. Tapi masalah tak sempat nak follow hingga tamat rancangan. Giler gempak Mentor Milenia 2017 dengan penampilan usop. Usop antara jejaka pilihan anak-anak gadis. Walaupun tak hensem sangat..tapi bakat memang power beb. Gila kemaruk anak-anak gadis dengan kehadiran jejaka kedah nie. Masih mudah, bakat yang dimiliki memang power.  Waktu pemilihan mentor ni, cik akak ada juga tertonton si usop ni. 

Video Usop Minggu Pertama - Pertama Cinta

Rata-rata anak gadis memang memilih usop ni. Bukan kerana paras rupa. Tapi bakat beb. Orang sebegini wajib kita sokong. Sebab mereka ni lah pewaris dunia seni akan datang. Wajah lawa..hensem tak bawa kemana kalau tak ada bakat. Dua tiga tahun femes....lepas tu hilang dimakan anai-anai. Hahaha..

Cik akak mestilah sokong si usop ni. Gila kemaruk angau kalau tak sokong. Support nonton je..haha...nak undi tak ler...menang atau kalah tak kisah..yang penting kau dah femes dik. Baru minggu pertama, nama kau dah jadi viral. Mahu tak nangis bucu katil kalau kau menang dik. Cik akak doakan adik menang mentor milenia 2017. Hazama memang gempak....๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š

Biodata Usop Mentor Milenia 2017

Nama Penuh : Muhammad Saiful Naim Muhd Noor
Nama Komersial : Saiful @ Usop
Umur : 20 tahun (2017)
Asal : Kulim, Kedah
Program Realiti : Mentor Milenia 2017.


Mana anak-anak gadis yang berkenan. Boleh lah risik-risik si usop nie.

Vote usop mentor milenia 2017

Post a Comment

  1. dia ni bila nyanyi sampai kat kita feelnya(lagu tu salah tajuk..permata cinta salah taip kot awak)

    ReplyDelete


Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

 
Top