Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Monday, February 20, 2017

Respon Pelakon Hafidz Rosdi Bila Diva Azwan Ali Mengamuk Sakan...

♥ Assalamualaikum ♥

Respon Pelakon Hafidz Rosdi Bila Diva Azwan Ali Mengamuk Sakan...

Kecoh wei...ribut...ribut...jangan cari pasal. Dah tahu si diva sukar dijentik. Masih juga nak melalut. Habislah kena baham si diva. Nah..lagi-lagi isu si diva ni. Kecoh tak habis cari kecoh. Satu hal lagi, orang tak kacau hak kita. Jangan lah sibuk, kan dah kena baham. Bila dah kena baham.....bla...bla...lah jadinya...

Kita dah tahu perangai dia macam tu,jangan lah kacau. Sebab dia tak ada pun kacau korang kan. Biarlah dia dengan cara dia. Nak tegur pun, biar kena dengan cara beliau. Bila dah kena maki hamun. Faham-faham je. Mulut tempayan beb...ko boleh tutup ke. 

Cik akak tak sokong pun depa berdua ni. Dah tahu silap sendiri. Kena lah minta maaf...dah kena maki hamun. Jawab lah sendiri...

Sumber - Viral Trending Malaya

2 comments:

  1. Azwan ali tu patutnya biar ja dia hidup dalam dunia dia sendiri. Tak boleh diusik dia tu hahaha. Kan dah kena sekali. kesian pulak.

    ReplyDelete
  2. apa kes dengan azwan dengan hafiz rosdi ni? ha ha ha...ketinggalan zaman betul dah kakak nih...

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN