♥ Assalamualaikum ♥

Nak Cari Income Lebih, Jom Daftar Klikjer - Cik Akak Dah Dapat RM63.00 Untuk Bulan Februari 2017

Mula-mula menjinakkan diri dalam penulisan alam maya. Memang tak terlintas nak cari income lebih. Permulaan yang hanya kerana minat akhirnya berjaya juga menjana pendapatan sampingan melalui penulisan blog. Bukan mudah tapi selagi kita berusaha, maka hasilnya pasti berlipat ganda. Korang kenal cik akak macam mana suatu ketika dulu, cik akak masih seperti dulu. Cuma sekarang, masa untuk meluangkan sesi blogwalking amat terhad. 



Baca juga info lanjut tentang >>>Teknik Menjana Pendapatan Melalui Penulisan

Permulaan menjana pendapatan memang melalui iklan nuffnang. Sampai sekarang masih setia dengan nuffnang. Walaupun rezeki nuffnang tidaklah banyak. Tapi tetap bersyukur dengan apa yang cik akak perolehi. Sebab kunci sesuatu rezeki ialah usaha dan bersyukur. Nilai yang kecil jangan dipertikaikan. Sebab bermula dari sen-sen lah kita boleh menjana pendapatan sehingga berlipat ganda. Tak percaya inilah bukti pendapatan cik akak perolehi melalui iklan nuffnang.

Image may contain: 1 person
Alhamdulillah bermula dari nilai sen-sen. Akhirnya dapat RM1.00. Dan sekarang boleh menjana pendapatan yang ratus-ratus. Pendapatan terkumpul memang sukar untuk kita percayai. Tapi inilah rezeki Allah bagi untuk kita pergunakan dengan cara yang berfaedah. Alhamdulillah....

Bila dah bijak mengendalikan nuffnang, cik akak beralih cinta pula dengan teknik sampingan lain. Pendaftaran adalah percuma. Cuma kali ini perlu banyak usaha dengan menerbitkan entri serta mempelajari teknik seo yang berkesan. Supaya teknik memikat cik akak menjadi. hahaha

Terbaru cik akak aktif menerbitkan entri mengenai penjualan ebook. Tak sangka, bulan februari 2017 ini bermulakan titik fasa baru menjana pendapatan melalui Klikjer. 

Setakat bulan Februari 2017 inilah hasil yang cik akak perolehi. Jangan terbeliak biji mata sudah. hahaha


Inilah hasilnya menjana pendapatan melalui klikjer.

Berminat dan ingin mencari income lebih boleh dapatkan pelbagai ebook yang boleh membantu menjana pendapatan lumayan >>> Daftar Percuma Klikjer.

Post a Comment

  1. Nak nak nak...nak duit jugak..ajar lah saya hihii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko orang hebat...ajar cik akak la.haha

      Delete
  2. Semakin terer maka semakin banyak duit boleh dijana..

    Nampaknya saya pun nak berguru dengan cik akak

    ReplyDelete
  3. Kena cuba ni. nak juga kumpul duit online :)

    ReplyDelete


Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

 
Top