Artikel Terkini

Thursday, February 16, 2017

Motivasi Cinta : Pikatlah, Jangan Sekadar Memandang...

♥ Assalamualaikum ♥

Motivasi Cinta : Pikatlah, Jangan Sekadar Memandang...

Perempuan mencari timba. Memang orang tua-tua tak galakkan. Tapi tak salah mencuba. Zaman dah berubah, yang penting sopan santun budi bahasa. Pikatlah, jangan sekadar memandang. Rugi kalau melepas. 

Kali pertama melihat si dia mesti hati berdebar-debar. Acap kali terserempak. Cuma mampu memandang. Dah jatuh hati, dah jatuh cinta. Kenapa tak mencuba meluahkan apa yang hati inginkan.

Takut pada penolakan. Memang itu salah satu musuh hati. Tapi, tak meluahkan. Takut disambar orang. Nah...inilah masa, teknik diri harus di tonjolkan. Berani meluahkan, abaikan penolakan. Jangan hanya memandang. Inilah masanya Pikatlah Si Dia....Jangan Sekadar Memandang....

Mungkin payah...tak salah kita melakukan perkara di luar kotak jangkaan kita. Apa yang penting, kepuasan dan keberanian untuk memiliki hati si dia.

Macam pengalaman cik akak, chewah...biasa guna ayat-ayat jiwang...haha..giler meroyan kalau korang dengar...haha..

Kita tak tahu...mungkin hati dia milik kita. Tu pasallah kena bertindak cepat. Jangan nanti melepas.... gigit jari lah jawabnya. Menangis bucu katil pun tak dapat mengembalikan si dia..hahaha...gelak jahat. 

Jadi beranikan diri...Pikatlah Si Dia...Jangan Hanya Memandang ....Kerana itulah motivasi cinta paling indah yang korang wajib impikan...jangan takut teknik tak menjadi, yg penting jiwa dah kental..hahhaa...selamat mencuba...

1 comment: