♥ Assalamualaikum ♥

Kata Sayang..Tapi Masih Juga Buat Aku Merajuk...

Ni bukan kisah cik akak. Cik akak memang kuat merajuk. Abg selalu tegur. Tak habeh-habeh merajuk.haha..tapi kali nie cik akak nak berkongsi kisah dan pengalaman je. Konon macam memori daun pisang...semakin lama semakin berguna..haha..adeh..adeh..

Kata Sayang...tapi masih juga buat aku merajuk..

Bila dah tumbuh rasa sayang tu memang payah nak buang...sebab sayang memang anugerah terindah. Tapi...bila dah sayang. Ada je yang menyakiti. Korang agak lah...kata sayang..tapi masih juga buat kita merajuk..

La..biasalah..dah sayang..manja tu lebih sikit. Sebelum ni tak perangai gitu. Mulalah nak bermanja bagai..haha..lelaki boleh rimas tau kalau kita perempuan manja terlampau. 

Ala....manja-manja ni pengikat kasih sayang tau...tapi musuh utama lelaki. Tak kira lah...lelaki mana...asal jantina lelaki. Lelaki lah tu...

Dah sayang ....masih juga buat aku rajuk..boleh kasi penampar ke..haha..ganas kan aku..

Post a Comment

  1. Lumrah.. Kembanyakkan wanita memang begitu. Tapi lelaki pun ada juga.. Cme jarang jumpa. :p

    http://www.reenri.com

    ReplyDelete
  2. cik akak jenis yang ganas la...

    tak baik tahu..

    ReplyDelete


Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

 
Top