Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Saturday, February 18, 2017

BR1M Masuk Akaun Bukan Hari Ini..Tapi 22.02.2017 (Rabu Depan)

♥ Assalamualaikum ♥

BR1M Masuk Akaun Bukan Hari Ini..Tapi 22.02.2017 (Rabu Depan)

Penat je nak semak akaun kat bank. Sebelum ni BR1M akan diagihkan serentak pada hari ini. Mengikut kenyataan facebook dan laman intagram Perdana Menteri. Tapi hari ini, keluar kenyataan media, bantuan akan dikreditkan pada hari minggu depan. Buat penat je nak semak. Lain yang dijadikan. Lain pula yg dapat. Memang ginilah bila kita berharap,dengan pemberian free. Hari ini diagihkan untuk yang guna baucer...sekian..jangan pergi bank ok. Sebab tak masuk bagi yg menggunakan akaun.



Sumber -sinar harian

3 comments:

  1. Kata hari tu 18hb..asik kena kencing jak rakyat Malaysia ni..kesian org kampung yang dah turun bandar semata-mata nak cek akaun..hurm..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan..depa ingat kat kpg tu bank melambak macam kat bandar. Janji tinggal janji..

      Delete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN