Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Thursday, February 2, 2017

Akhirnya Pendapatan Nuffnang Rakan Blogger Meningkat Dan Inilah Tekniknya

♥ Assalamualaikum ♥

Akhirnya Pendapatan Nuffnang Rakan Blogger Meningkat Dan Inilah Tekniknya

Kita blogger ni bukan kemaruk nak cari duit lebih. Cuma nak ringankan sikit beban di zaman GST ni. Harga barang siapa mampu. Saban hari asyik menaik je. Bila dah turun. Terbaru kita dikejutkan dengan isu kenaikan minyak. Naik 20 sen u...u....bila barang dah naik. Secara automatiknya...hidup perlukan duit untuk sampingan. Apa yang penting, dapat dengan cara yang halal. InsyaAllah berkat rezeki yang kita perolehi.


Alhamdulillah berkat perkongsian cik akak dengan rakan blogger ni. Akhirnya pendapatan nuffnang dia pun meningkat. Cik akak cukup teruja bila teknik dan cara cik akak dipraktikalkan oleh rakan blogger.

Yang nak bertanya apa-apa soal nuffnang. Boleh je wasap cik akak. No hp dah tersedia di blog. Tak banyak pun cik akak bantu yang penting usaha dari korang sendiri. Rezeki tak bergolek kalau kita mengharapkan orang lain. Sendiri nak cari makan...sendiri kena usaha..hahaa

9 comments:

  1. Hebatlah cik akak...

    Kipidap!

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah... Ilmu yang ada jika dikongsi untuk kebaikan maka berganda kebaikan tok gurunya dapat...

    ReplyDelete
  3. wahh..nak kena wasap cik akak jgk lah ni..hehe

    ReplyDelete
  4. Apa2 pun yg kita buat msti kna rajin usaha baru mmbuahkn hasil, tak,ka gitu,hehe

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah...moga Allah gandakan rezeki Cik Akak dan kita semua... :)

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah. murah rezeki cik akak :)

    ReplyDelete
  7. Wah...nak kena berguru ni dgn cik akak

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN