♥ Assalamualaikum ♥

SAYANG PAPA SAYA TAK EPISOD 4 TONTON FULL EPISOD 


Drama adaptasi novel mengandingkan Hisyam hamid dan emma maembong. Gandingan kali pertama. Drama adaptasi ini menggantikan drama Isteri Tuan Ihsan yang melabuhkan tirai pada minggu hadapan. Berjayakan Raisya menjadi ibu kepada anak Farish. Saksikan Drama Sayang Papa Saya Tak? pada 09 Januari 2017 akan datang. 
JUDUL : Sayang Papa Saya Tak?
EPISOD : 16 episod
TARIKH BERSIARAN : 9 Januari 2017
SIARAN : Astro Ria 104 & Astro Ria HD 123
NOVELIS : Hanni Ramsul
PELAKON :Hisyam Hamid, Emma Maembong


  • Sayang Papa Saya Tak Episod 11
  • Sayang Papa Saya Tak Episod 12
  • Sayang Papa Saya Tak Episod 13
  • Sayang Papa Saya Tak Episod 14
  • Sayang Papa Saya Tak Episod 15
  • Sayang Papa Saya Tak Episod 16 (EPISOD AKHIR)
SINOPSIS SAYANG PAPA SAYA TAK?
Farish mengahwini Raisya atas desakan ibunya walaupun dia tidak suka pada gadis mata duitan itu kerana anaknya terbiar tanpa kasih sayang seorang ibu setelah kematian Kasih. Anaknya perlukan seorang ibu dan dia sendiri tidak kuat untuk menjaga anaknya itu. Mereka berkahwin dan mula mencipta kisah yang penuh warna-warni dalam rumah tangga mereka. Saling mengenali satu sama lain, Raisya memberi impak positif untuk dia bangkit semula. Perlahan-lahan dia mula jatuh cinta untuk kali kedua, memberi ruang untuk Raisya sesuaikan diri sebagai seorang isteri.
Namun… emosi Raisya terdera dengan kehadiran Azyan, kawan baik arwah Kasih dan juga Aleya, bakal tunang Fakhrul, adik kembar Farish yang turut meninggal dunia bersama Kasih.
“RM100,000.00 Encik Farish? Yang tak gatal pun mesti jadi gatal.”- Raisya.
Kalau begitu ragamnya, bagaimana Farish tidak pening dengan Raisya?

Post a Comment

  1. Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, jadi Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com


    Asa loan lending company are ready to loan you any amount you need to start up your personal business. we give out loan at 3% interest rate, so Kindly apply for agricultural farming loan. if you need loan contact our email:asaloantransfer@gmail.com, you can also contact this email:finance_institute2015@outlook.com

    ReplyDelete


Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

 
Top