Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Saturday, January 14, 2017

Lelaki Guna Kereta Honda..Awek Pun Melekat-Lekit...hihi

♥ Assalamualaikum ♥

Lelaki Guna Kereta Honda..Awek Pun Melekat-Lekit...hihi

Tak kiralah kereta honda ke...kereta import ke. Yang penting pakwe korang mampu sara hidup korang. Jangan hanya nak pakai kereta honda. Poket pun kering lagi menipis..haha..gila je status cik akak hari ini. Status geram ditambah dengan sikap anak-anak gadis di luar sana yang kononnya tunjuk baik. Tapi berlagak nak mampus...untung pakwe ada kereta honda...berlagak nak mampus..


Imej kereta honda...lawa eh..

Yang cik akak tahu..abg pun minat kereta honda ni gak. Tak pe abg nanti ada rezeki abg beli lah seketul dua..haha..macam beli ikan di pasar je cik akak kan. Ni ahhh...cik akak terbaca status adik manis kat blog. Ada blogger up status pasal isu ni. Entah saka mana yang merasuk kata tak suka orang berlagak post macam2 kat facebook. 

Tapi, tak sedar diri terlebih berlagak sombong. Tu baru pakwe adik oii..entah lepas ni naik status...benci lelaki guna kereta honda..haha..jiwa kacau jadinya dik. 

Bagi cik akak lah...tak kisah le nak guna kereta apa. Yang penting mampu nak bayar. Jangan cukup bulan pening kepala. Tak guna kereta pun tak apa...motor pun ok gak kan abg...boleh sweet ...lagi.sweet orang guna honda..hahaha..adeh..adeh...gila meroyan makcik baca entri cik akak..😂😂😂


2 comments:

  1. Pakcik pun pakai Honda jugak.
    Lampu bulat lagi.
    Honda CR-V eeh bukan, Honda C70 aje.

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN