Jawatan Kosong, Panduan Temuduga, Panduan Bisnes Online, Tips & Petua, Infomasi, Lifestyle, Drama Online,Novel, Isu Semasa, Isu Panas, Colabration & Review

Artikel Terkini

Friday, January 13, 2017

Fattah Amin Dan Neelofa Bakal Bertunang Hanyalah Gosip..

♥ Assalamualaikum ♥

Fattah Amin Dan Neelofa Bakal Bertunang Hanyalah Gosip..

Cik akak suka gak kalau gosip ni jadi kenyataan. Sejak dua menjak ni. Makin menjadi je gosip pasal depa berdua ni. Moga-moga lepas ni bertunang dan kawen..hihi..kemain lagi cik akak kan.😂😂😂



Tiada majlis pertunangan atau sebarang berita yang hendak saya umumkan. Bagaimana cerita seperti ini boleh timbul sedangkan saya tidak pernah memberi apa-apa kenyataan mengenai hubungan saya dengan Neelofa. Apa yang saya boleh katakan kepada semua, doakanlah yang baik-baik untuk saya. Insya-Allah jika ada, saya akan umumkan kepada semua.

 Kami masih berkawan seperti biasa dan tiada masalah untuk bekerjasama. Insya-Allah dalam bulan Mac nanti kami akan bergandingan bersama dalam sebuah drama bersiri. Bagaimanakah jalan ceritanya saya masih belum boleh beritahu lagi kerana ia masih dalam proses perbincangan.

Sumber - beatifulnara 

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!