Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90
loading...

Saturday, December 24, 2016

Neelofa Dan Fattah Amin Putus Cinta..Betul Ke?

♥ Assalamualaikum ♥

Neelofa Dan Fattah Amin Putus Cinta..Betul Ke?

Cik akak ada gak terfollow kisah hero dan heroin drama Suri Hati Mr.Pilot nie. Mereka bercinta ke..alamak tak kan dah putus...la...menurut media Fattah Amin ada orang lain. Entah isu ni betul ke tidak. Jangan kerana peminat inginkan korang couple..korang ikut je..hahaha..soal hati dan perasaan jangan buat main tarik tali. Tak de faedah.



Kalau berjodoh, kita doakan yang baik-baik je. Yang penting tak gaduh-gaduh. Pandai je cik akak..apa yang penting rasa hati masing-masing...haha...

2 comments:

  1. Kita sama-sama tunggu dan lihat..doakan yang baik-baik..inshaAllah.

    ReplyDelete
  2. saya suka tengok pasangan neelofa dan fattah nii,,macam merpati 2 sejoli..moga baik-baik sahaja mereka berdua dan berakhir dengan kebahagiaan

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN