Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90
loading...

Friday, December 2, 2016

Dah Bertukar Produk Mary Kay...

♥ Assalamualaikum ♥

Dah Bertukar Produk Mary Kay...

Seronok dapat produk mary kay. Cik akak beli dari kawan cik akak. Harga memang mahal, tapi rasa berbaloi. Baru dua hari cik akak cuba produk ni. Alhamdulillah terasa keberkesanan.



Bagi yang dah lama guna produk ni. Memang tahu rahsia keberkesanannya. Beli satu set terus. Lebih jimat. Kalau beli satu persatu memang mahal. Bagus korang beli satu set.

8 comments:

  1. Kawan pun pakai produk Mary Kay nie.. dia cakap memang berkesan lah..

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah.. Teruskan bila dah serasi..

    ReplyDelete
  3. lepas pakai nanti..cik akak bertambah cantik dan cik abang pula semakin sayang..

    p/s : kalau la saya berada pada pihak cik abang maka sungguh beruntung

    ReplyDelete
  4. wahhh..produk mahal ni cik akak..makin cun lah nnti ye..

    ReplyDelete
  5. skrg pkai produk cosmodern ..mcm nk beralih arah ke mary kay je ..tpi nk dptkn satu set ..ckup payah

    ReplyDelete
  6. Saya guna Mary Kay jugak ☺ Oil-fre Hydrating gel memang buat muka sensitivr saya keep moisture

    ReplyDelete
  7. Saya guna Mary Kay jugak ☺ Oil-fre Hydrating gel memang buat muka sensitive saya keep moisture

    ReplyDelete
  8. betul tu cik akak. saya tak cuba skincare dia tapi dah cuba alat cosmetic dia. memang best! my mom is a mary kay beauty consultant dia sendiri kata produk ni bagus untuk pakai jangka masa pnjang. mahal sikit je kan tapi berbaloi ^^

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN