♥ Assalamualaikum ♥

Berpuluh-Puluh Tudung Bawal...Bertahun Tak Guna

Koleksi memang lah koleksi. Sekali berbeli bukan sepasang dua je. Tapi sampai berpuluh-puluh pasang. Kalau kira...entah berapa banyak tudung bawal cik akak yang tergantung,berlipat dan bersusun dalam almari. Sejak minat kepada shawl ni. Tudung bawal di abaikan. Adik lebih suka bawal satin. Bawal Adijuma bagai. Bawal design lama. Memang tak lah..

Imej google....bawal cik akak ada yang sebegini tau..

Bawal cik akak memang banyak koleksi..Jenis simple ada...jenis manik tepi ada..haha..meriah tudung bawal cik akak...rasa bak bagi je kat org...kalau buat hadiah giveaway terasa syg pula. Dah lama berkoleksi..nak bagi kat orang lain tu..rasa sayang pula dah. 

Kalau bagi hadiah giveaway..ada ke yang nak..haha...tudung bawal cik akak masih baru lagi tau. Simpan elok-elok lepas pakai...Penuh satu almari..๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Post a Comment

  1. Sampai sekarang PC masih setia dengan tudung bawal..ada juga shawl..pakai juga shawl tapi bawal tetap dihati..

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Nao Mei,

    Cantik tudung bawal tu, sesekali boleh pakai..
    Banyak koleksi tudung bawal Nao Mei.. :-)

    ReplyDelete
  3. Ok please buat lah give away cik akakk!

    ReplyDelete
  4. Buat koleksi lah banyak2..kalau masih ok, boleh waris kpd saudara mara hahaha

    ReplyDelete
  5. Tudung bawal MD dah kirim kat anak² sepupu MD kat Indonesia sbb dorg kat sana suka pakai tudung bawal..

    ReplyDelete
  6. ika suka tudung bawal sebab tak pandai pakai shawl. hahahaha

    ReplyDelete


Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

 
Top