Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Saturday, December 10, 2016

Belajar Teknik SEO Dari Blogger Cik Akak

♥ Assalamualaikum ♥

Belajar Teknik SEO Dari Blogger Cik Akak

Ada hati nak ajar orang SEO blog. Blog sendiri masih lagi terumbang ambing. Lawaknya cik akak kan. Tapi serius...inilah cara cik akak. Mungkin ada blogger yang tahu teknik ni. Tapi bagi blogger baru. Jangan risau..teknik cik akak ni pasti membantu korang jana pendapatan sampingan dari blog.

Imej google -sumber

Cik akak tahu, awak-awak semua pasti menulis ikut santai korang je. Tulis santai je pasti boleh tingkatkan traffik blog korang. Yang penting teknik SEO blog menjadi. 

Pertama kali....semestinya fokus pada tajuk artikel yang hendak digunakan pakai. Sepanjang mana tajuk pun boleh...contohnya..

Drama 7 Hari Menyintaiku Episod 21 - Aku Layan Drama Nie....

Bila korang publish entri tersebut pasti akan jadi sebegini..linknya jadi gini

http://sweetyzhanieyz83.blogspot.my/2016/12/drama-7-hari-mencintaiku-episod-21.html?m=1

Kan masih ada lagi ayat 7 hari Mencintaiku Episod 21. 

Tapi harus diingat....keyword tu mesti diawal tajuk. Jangan di akhir tajuk. Sebab kalau korang letak pada akhir tajuk. Teknik seo korang tak kan menjadi. 

Mudah je kan...cik akak guna cara ni je...tajuk itu yang penting..lain-laib teknik cik akak ajar di kemudian hari...

3 comments:

  1. Terbaik.... Dulu buat tak fikir bab tajuk ni... Hihi

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN