Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Tuesday, November 8, 2016

Widget Jumlah Pelawat Blog..Perlu Ke Pasang Kat Blog

♥ Assalamualaikum ♥

Widget Jumlah Pelawat Blog..Perlu Ke Pasang Kat Blog

Cik akak letak je. Jangan blog memberat sudah. Sebenar letak widget ni, senang nak tengok berapa pelawat singgah blog korang setiap jam...haha..



Cik akak siap pasang dua widget lagi. Testing kat blog katanya...yang mana satu sesuai untuk blog cik akak. Korang nampak tak perbezaan jumlah pelawat kat blog cik akak. Guna widget berbeza. 

Bukan sesaja cik akak letak widget tu dua. Sebab sengaja nak uji blog. Uji jangan tak uji. Korang belum pasang boleh lah pasang. Widget pertama tu perlu register dulu. Widget kedua tu boleh main letak je..haha..

Bila pasang widget ni. Ia pasti membantu korang ketahui jumlah pengunjung blog korang. Kita blogger siput sedut ni. Perkembangan blog kena tahu. Waktu dan jam mana pengunjung blog paling ramai. 


7 comments:

  1. Cik akak siput sedut Ain ni apa :') hahahahaha taknak letak malu :P

    ReplyDelete
  2. Hehehe setakat berblogging ni kak lya lum letak lagi widget junlah pelawat..

    ReplyDelete
  3. power cik akak..14 org online dalam satu masa..perghh terbaik

    ReplyDelete
  4. Kena letak gak la nanti.. Loni duk guna bloglink tu

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN