Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90
loading...

Sunday, November 13, 2016

Tekak Teringin..Tak Kira Nak Juga..

♥ Assalamualaikum ♥

Tekak Teringin..Tak Kira Nak Juga..

Nak makan sesuatu..mesti salahkan tekak. Sebenarnya tekak batuk macam nie. Selera mesti down. Tapi cik akak..macam-macam pula yang dia nak..haha..tekak alahai tekak..


My
Chicken Cheese Burger

Cik akak jarang nak melayan makan benda sebegini. Tapi bila tekak teringin. Kena juga beli. Takut malam tak boleh tidur. Termimpi-mimpi nak kan burger ayam..haha..giler perangai macam budak kecik...esok lusa dah nak masuk 33 tahun. 

Bila dah makan..semangat nak habiskan burger tu. Last-last tak dapat juga nak habiskan..tapi tekak dah melepas hajat. Alhamdulillah...malam sikit nak makan nasi pula dah. Kuat betul makan kan..😂😂😂

Macam ni juga lah kalau cik akak nak makan kefci..haha..esok lusa dapat lagi tahan...hari ketiga..kompem singgah kefci..haha..makan sorang pun boleh. Yang penting lepas hajat tu je.

3 comments:

  1. tak apa...makanlah selagi ada nafas...tapi berpada-pada...jangan sampai memudaratkan diri =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. InsyaAllah..tak de memudaratkan diri..haha..makan berpada je..

      Delete
  2. Sedapnya, tiba tiba teringin pulak tengok burger tu .. 😋

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN