Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Monday, November 7, 2016

"Saya Takkan Terima Walaupun Ada Sistem Imuniti Daripada Penaja" - Komen Elly Mazlein

♥ Assalamualaikum ♥

"Saya Takkan Terima Walaupun Ada Sistem Imuniti Daripada Penaja" - Komen Elly Mazlein 

Kecoh-kecoh bila Elly Mazlein keluar Gegar Vaganza Musim 3. Sebenar minggu ke 4 ini tiada penyingkiran. Tetapi pelakon dan penyanyi tarik diri dari program tersebut...



"Tidak, saya takkan terima walaupun ada kemungkinan diserap masuk ataupun menerusi sistem imuniti daripada penaja. Jika bukan di sini, mungkin rezeki saya ada di luar sana. 

"Saya akan teruskan kerjaya nyanyian dan lakonan saya seperti biasa selepas ini," katanya ketika ditemui selepas program GV3 yang diadakan di Auditorium Majlis Bandaraya Shah Alam (MBSA), malam tadi. 

Terdahulu, sebaik saja program GV3 berakhir, penaja platinum, Datuk Seri Vida menerusi media sosial miliknya ada memaparkan sesi beliau memujuk si pelantun lagu Usah Ditambah Bara Yang Tersimpan supaya tidak terus terasa hati dengan komen dilemparkan dan mengharapkan Elly menarik balik keputusannya untuk mengundurkan diri daripada program berkenaan. Malah, pengusaha produk kecantikan terkenal itu turut menyifatkan Elly sebagai ratu dan penyeri program terbabit.

Selanjutnya di : Berita Harian

6 comments:

  1. Alahai!! itupun nak sentap.
    Dah tugas juri komen-komen

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mungkin emosi tak stabil kut. yela macam2 ujian dia terima. apa2 pun rezeki dia bukan dkt GV kot kan :)

      Delete
  2. In sha Allah ada hikmah atas apa yang berlaku...baik dipihak mana pun..

    ReplyDelete
  3. Elok pun Elly keluar.. sebab Astro macam sengaja je bagi lagu2 cenggitue.. Ce bagi lagu2 yang semangat sikit.. Barulah best..

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN