Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90
loading...

Wednesday, November 23, 2016

Orang Kata Cemburu Tu Tanda Sayang...

♥ Assalamualaikum ♥

Orang Kata Cemburu Tu Tanda Sayang...

Yeke ke cemburu tu tanda korang sayang. Kalau hari-hari cemburu, tu tandanya apa..haha..amboi cik akak...bermadah-madah pula dah.


Perempuan ni kalau cemburu. Memang tak payah nak cakap. Mesti mogok sehari semalam tak bertegur sapa. Tu kalau yang sehari semalam. Kalau yang tahan berbulan, setahun dan bertahun-tahun. Kau mampu.haha..

Baru kau tahu menyesal tak sudah. Semua perempuan macam tu. Lebih-lebih orang yang dia sayang buat hal. Perempuan ni 1001 persoalan. Tak ada jawapan untuk semua tu. Sekejap dia ok. Sekejap lagi dia meroyan. 

Cuma satu je cik akak nak cakap. Elok-elok buat hal. Jangan ada yang terasa hati. Cemburu ni mengundang binasa. 

Cik akak kuat cemburu ke?

Mestilah cemburu. 

Tapi kena pada tempatnya. 

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN