Header Ads

Korang Dah Semak Akaun Nuffnang..Inilah Yang Terjadi Kepada Nuffnang Blogger Cik Akak

♥ Assalamualaikum ♥

Korang Dah Semak Akaun Nuffnang..Inilah Yang Terjadi Kepada Nuffnang Blogger Cik Akak

Entri ini bukanlah nak riak. Tapi lebih memberi motivasi kepada cik akak dan rakan blogger yang menjana pendapatan melalui nuffnang. Alhamdulillah cpuv nuffnang dah kredit. Dapat tambah income nuffnang cik akak.

Inilah pendapatan terkini nuffnang cik akak. Baru 1 bulan 17 hari. Rezeki Allah amat luas untuk blog cik akak..syukur sesangat. 

Pendapatan nuffnang hari isnin. Kebiasaan cpc perklik di bayar pada hari isnin. Dapat lah seringgit dua. Kalau ada banyak lagi yang tolong derma klik. Bolehlah korang dapat lebih lagi income. Apa yang penting bersyukur dengan apa yg kita perolehi..

14 comments:

  1. wah bestnye..setuju dengan cik akak, rezeki Allah luas yang penting sentiasa bersyukur..

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah.. tahniah cik akak.. Ajarla kami cik akak camne nk menjana pendapatan cenggini.. hebat gile..

    ReplyDelete
  3. bestnyee cik akak..bg tips skit..hehe

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah..alhamdulillah..alhamdulillah..betul rezeki Allah sangat luas..

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah..tahniah cik akak

    ReplyDelete
  6. syoknya cik akak...klu nuff akak hat tu jelah bakinya..

    ReplyDelete
  7. Salam singgah!

    Wah, banyak tu! Bukan mudah nak buat duit dengan nuffnang sekarang ni...

    ReplyDelete
  8. Wah..bestnye...bulan ni LeYa lom dapat lagi dari nuffnang... Nak gi klik iklan Cik Akak jap

    ReplyDelete
  9. UV dan PV maintain pasti maintain jugak income ni...tahniah cik akak

    ReplyDelete

Powered by Blogger.