Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90
loading...

Monday, November 28, 2016

Iklan Nuffnang Ni...Pasti Tak Boleh Dapat Income

♥ Assalamualaikum ♥

Iklan Nuffnang Ni...Pasti Tak Boleh Dapat Income

Dah lama cik akak peratikan iklan ni kat blog. Berbulan dah. Tapi cik akak rasa lah..iklan ni korang tak payah klik. Sebab tak mendatangkan pendapatan..haha...rasanya iklan ni bila orang register baru dapat pendapatan. Tu pun kalau register melalui iklan blog korang.



Hampir setiap jam cik akak tengok iklan ni kat blog. Nampak gayanya...pihak nuffnang tak berani nak letak iklan CPC setiap jam kat blog korang. Biasalah blogger kan hantu klik..haha..

Bila cik akak perhatikan, iklan di blog akan timbul jam 12.00 malam. Korang mampu. Waktu siang pula antara 10 pagi macam tu. Tapi serius jarang kuar iklan. 


10 comments:

  1. Betul..PC pun perasan macam tu..huhu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha..ye lah pc..kan..macam iklan churp dulu kan

      Delete
  2. Haha..income masyuk tu yg duk perati 24 jam tu kan cik akak haha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah buka blog..asyik iklan ni je..haha..bukan boleh tambah pendapatan pun..nuffnang takut blogger dah sekarang

      Delete
  3. tula perasan jugak knp iklan ni je skrg

    ReplyDelete
  4. sejak dulu iklan hotlink ni gak yg timbul...income x getak2..huhuhuhu

    ReplyDelete
  5. tau takpe. Rasa nak buang je iklan tu ergh

    ReplyDelete
  6. haha..nampak jugak iklan tu sebelum ni..tapi mmg tau dah dia tak beri manfaat pada tuan punya blog..hehe..tapi takpela..dok tunggu iklan dari nuffnang tak sampai-sampai lagi ni.. biar jerla dia menari-nari di situ..

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN