Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90
loading...

Wednesday, November 30, 2016

Cashout Nuffnang Kali Ke-11 RM306.19

♥ Assalamualaikum ♥

Cashout Nuffnang Kali Ke-11 RM306.19

Dah hujung bulan, jadi cik akak cashout je income nuffnang cik akak. Nampak gayanya ada juga hasil nuffnang untuk bulan November ni. Cik akak kumpul income tu genap dua bulan je. Dari oktober hingga november je. Biasa bila income nuffnang lambat membiak cik akak tak tunggu lama. Memang kena cashout.



Selama 4 tahun jadi blogger. Inilah hasilnya terkumpul. Kalau simpan memang nampak banyak. Tapi semua tu dah cik akak belanjakan. Biasa duit pendapatan dari berblog memang buat belanja je..haha..

Moga iklan untuk disember ni banyak masuk..haha...banyak juga membiak..amin

8 comments:

  1. Allhamdulillah... tumpang hepi ngn cik akak... semoga terus maju jaya k... :)

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum cik Akak...alhamdullilah banyak dpt income dr blog kn...:)

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah..rezeki..tahniah cik akak..:p

    ReplyDelete
  4. Tahniah kak byk tu blh bli mcm2 trutama kepci hihi

    ReplyDelete
  5. aduh cik akak. apa yg bnyk sngt ni... busyra kan nak dpt seringgit pun susah. haha. apapun tahniah cik akak. rezeki.

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN